fredag 18. mars 2011

Award og helg

Jeg har vært så heldig å få en award av Maren med den søte bloggen vår lille verden. Med awarden følger en utfordring om å fortelle 8 ting om seg selv. Det har jeg allerede gjort i en tidligere utfordring for ikke så lenge siden, så jeg velger å ikke gjenta det. Men jeg vil gjerne gi awarden videre til Heimekjær, Hobbyvimsa og hos Marte. Kjempesøte blogger :)




En litt slitsom uke er nå over, med mye møter og overtid på jobben. Da er det ekstra fint med helg. I kveld skal vi ha et vennepar på middag og i morgen blir det en liten jentefest. Gleder meg :)


Ønsker alle en fin helg

8 kommentarer:

  1. Grattis med award:0).Kos dere masse i kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  2. Vil bare ønske deg en god kveld og helg. Her er formen sånn passe, så kvelden tilbringes i sofaen:-)

    Klem agnes

    SvarSlett
  3. Takk for svar og riktig god helg til deg også:)
    Kos deg med middagsgjester!

    SvarSlett
  4. Så koselig det såg ut hos deg på fredagskvelden:-)
    høres ut som du har ei fin helg i vente, enjoy!
    klem klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer med velfortjent award!

    Koselig bilde, skikkelig fredags koooos:)
    Kos deg masse i helgen,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. Kosa deg i helgå!!!!
    Få ladet opp batteriene og slappe av!
    God helg til deg!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  7. Hei snupp!
    Jeg skjønner deg godt når det kommer til jobb og overtid... da er det ingenting som er som fredager. Jeg håper dere koste dere igår og at jentefesten i dag blir helt konge!

    Klem

    SvarSlett
  8. Håper du koser deg i helga! :) Og har en award & utfordring til deg inne hos meg! ;) Selv om du allerede har fått en ser jeg, hehe! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥