søndag 17. april 2011

Palmesøndag


Det har blitt en liten bloggpause på meg, ettersom jeg har ligget helt slått ut med feber og halsbetennelse den siste uken. Jeg er fortsatt ikke helt i form, men iallefall mye bedre. Så da håper jeg at jeg kan nyte påsken når jeg har fri nå fra tirsdag :)

Jeg har ikke pyntet så mye til påske i år, men noen små søte kyllinger har fått komme frem litt rundt omkring.



I påsken har jeg planer om å få laget en pallesofa til å ha ute på verandaen. Vi har jo ikke fått kjøpt nye utemøbler enda, så det hadde vært fint å få noe å sitte på. Og jeg synes pallesofaer er veldig sjarmerende. Med litt saueskinn og puter tror jeg det kan bli en herlig sitteplass. Sånn som her, hos Othilies gårdshandel.

Håper alle nyter den første påskesøndagen

7 kommentarer:

  1. Koselig med påaskekyllinger!
    Håper du får en fantastisk påske!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Håpe du blir bedre etterhvert. Sliter sjøl med halsbetennelse, nå er det snart gått 14 dg med sår hals og hoste! ;-) Lykke til med utepallene

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Jeg håper formen din er stigenede, det hørtes ikke godt med feber og halsbetennelse.

    Så kult at du skal snekre pallesofa!

    Ønsker deg en nydelig helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Heisann

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg. Håper formen din også er på bedringens vei. Kjedelig å være syk:-(
    Gleder meg til å se pallesofaen din, jeg jobber enda med pallesengen her i huset he he.

    Ha en god søndag

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Blir kjempe bra det med en pallesofa.

    Blir spennende og se bilder:-)

    Klem Birte

    SvarSlett
  6. God bedring,og god påske!!
    Spennende med pallesofa!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  7. hei;) God bedringsklem sendes over til deg!! kan jo ikke være noe særlig nå som vårluften frister en til å gå ut!!
    jeg har heller ikke pyntet så mye til påske i år..men noe kommer vel opp tror jeg;)
    klemmer Annveig

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥