mandag 10. desember 2012

Snø!


I helga var vi på førjulstur i Gøteborg, og da vi kom hjem ble vi møtt av et tykt snølag. 
Vi hadde jo litt snø fra før, men først nå har det lagt seg på trærne, og det er det fineste jeg vet!




Lillepus kikker nysgjerrig ut, og nå som det ikke er fullt så kaldt synes hun det er gøy å være ute -
pusene i det bittelille huset liker seg ikke spesielt godt når gradestokken kryper oppunder minus 10. 
Da er det best å ligge inne foran ovnen eller på pleddet i sofaen, og det skjønner jeg godt.
Jeg synes det er mye bedre hvis temperaturen holder seg rundt 4-5 minus, 
da ligger snøen pent og det går an å være ute.


Ønsker alle en fin ny uke


klem

1 kommentar:

  1. what a beautiful photo full of wonder!

    my giveaway just opened up to everyone internationally, so it would be a pleasure to welcome you to it: http://hellolovelyinc.blogspot.com/2012/12/personalized-lovely-giveaway.html

    i hope you win!

    smiles.

    michele

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥