tirsdag 5. februar 2013

Drømmer om nytt hus


Jeg drømmer om et nytt hus. 
Et som er større - det bittelille huset er nemlig bittelite - kun 90 kvadrat.
Og aller helst ville jeg bygget et helt nytt hus.

Vi har kikket på masse forskjellig en lang stund nå,
og vært veldig mye frem og tilbake med hvor og hva vi vil ha,
så vi håper det snart dukker opp noe som er perfekt for oss.

Drømmen er et lite og rolig boligfelt, gjerne i en ende, med utsyn og landlig følelse.




Vi ønsker oss en hustype liknende denne, passelig størrelse og passelig budsjett.
Det gjenstår å se om drømmetomten og muligheten dukker opp - i mellomtiden drømmer jeg  *smile*


Håper alle har en finfin uke!



klem



5 kommentarer:

  1. Skjønner deg kjempegodt og håper det ordner seg for dere,vi har prøvd mange ganger men aldri fått det til men ønsket er der alltid:)
    Det huset der er kjempefint og det å få meir rom rundt seg må være deiligt!

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Håper det ordner seg med tomt og alt som hører med!
    Spennende prosess er det iallefall!
    Minner meg veldig om vårt hus dette, bortsett fra at vi har laget en huk ut like under balkongen, slik at vi får litt mer plass i stua. Tips?
    Ha en fin kveld videre!
    Klem <3

    SvarSlett
  3. det hørtes ut som min drøm:D 90kvm er plassen jeg og boltrer meg på. Har så lyst å bygge hus en dag! Men foreløpig blir det nok ikke..tenker litt på å flytte hjem..På bygda:D Trondheim er jo så dyrt!:P Men drømme kan man! Fint hus! Noe sånnt hadde vært flott:D

    SvarSlett
  4. KJenner meg igjen:))
    Her drømmes det og, men jeg har gått over fra og drømme om hus til en helt ny, stor funkisleilighet:) Ønsker meg i allefall nyere og større enn dette rekkehuset på rundt 90kvm og som er fra 60-tallet - blæh...

    Fint det du viser:)
    Dream on ♥

    SvarSlett
  5. Så spennende meg hus prosjekt, håper det ordner seg!! Her og drømmes det om litt større plass.. Det huset der var super koselig, skikkelig idyllisk!

    Fin kveld til deg:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥