tirsdag 11. juni 2013

Vi skal bygge hus!

Da er det bestemt: Vi skal bygge hus!
Vi har jo vært på utkikk etter nytt hus en stund, men aldri funnet det perfekte. 
Enten er det for mye å gjøre, for dyrt, feil beliggenhet også videre ....
I tillegg har jeg bestandig hatt lyst til å bygge hus - få alt nytt og akkurat sånn man vil ha det.


 IEC-hus ZaraRoyal


Tomten ligger på et boligfelt litt utenfor byen, innerst i en blindvei med utsyn over jorder og golfbane - 
og bortenfor der kan vi se HAVET! Vi får kun naboer på den ene siden, på den andre siden er det en 
liten skog med løvtrær. Helt perfekt!

Det blir stor kontrast til det bittelille huset, som ligger midt i byen omtrent og uten utsyn til noe som helst 
utenom høye gjerder, andre hus og bygårder. Jeg kommer til å savne nærheten til alt,
men på den annen side så kjører vi jo stort sett overalt uansett, så det skal nok gå fint *smile*
Det er et mye bedre sted for barn å vokse opp, med flere barnefamilier rundt, flotte barnehager 
og god skole. Det er en tid for alt, og nå er jeg helt klar for at bylivet er over for vår del.

De starter å grave på tomten neste uke, så en av dagene skal jeg dra opp og ta bilder.
 Husprosjektet vil nok bli godt dokumentert på bloggen fremover *smile*



klem

6 kommentarer:

  1. Kjempefint hus dere skal bygge, lurer på hvilken hustype det er?

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse,det blir kjempeflott pg eg gleder meg til å følge prosessen deres:)så deiligt å kunne bygge heilt nytt:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så gøy!!
    Gratulerer:)
    Gleder meg til og følge prosessen ♥

    SvarSlett
  4. Så spennende med husbygging! Det skal bli artig å følge med på det etterhvert :)
    Ha en fin kveld!
    Mette

    SvarSlett
  5. Så moro!! gleder meg til og følge med på husbyggingen!
    Gratulerer så mye :D

    Ha en finfin Onsdag,
    Nattaklemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥