tirsdag 25. februar 2014

Farvel bloggen

Leeenge siden sist! Vi har flyttet inn i det nye huset og stortrives♥
Tar tid å få alt på plass og ryddig, men nå kommer det seg veldig -
iallafall i de rommene vi oppholder oss mest *smile*

Her er noen enkle mobilbilder:

tv-stue


spisestue


kjøkken


loftstue

vårt soverom


barnerommet


Den siste tiden har jeg skjønt at blogging ikke er en prioritet hos meg. Og om et par måneder
skal jeg tilbake i jobb etter mammapermisjonen og da blir det enda mindre tid.
Så dette blir rett og slett det siste innlegget fra meg. Det nye bloggnavnet 
hjalp ikke på blogglysten dessverre...så det varte ikke lenge! *ler*

Men jeg kommer ikke til å slette bloggen helt, 
kanskje får jeg lyst til å blogge igjen en vakker dag - hvem vet?

På INSTAGRAM er jeg derimot ganske aktiv, så følg meg gjerne der: bittelillevilla.
Det har på en måte tatt over bloggingen - enklere, morsommere og tar mindre tid.
Og ikke minst bugner det over av vakre hjem og inspirasjon der!
Har du instagram-konto legg den gjerne igjen i kommentarfeltet så jeg kan følge deg videre. 



Tusen takk til alle dere som har fulgt meg disse årene,
og til alle dere som har lagt igjen så mange fine ord her ♥
 

 klem



6 kommentarer:

  1. Så fint dere har fått det :) Godt å høre at dere trives!
    Lykke til videre med instagram og andre ting du holder på med :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Det var virkelig fint hus dere har fått.
    Kjøkkenet var supert og farven likte jeg veldig godt.
    Hvilken produsent er kjøkkenet fra?

    SvarSlett
  3. Så fint dere har fått det :-) Ja bloggen tar mye tid og jeg ser også at det ikke er tid til å prioritere min heller.. Takk for at jeg fikk følge deg, masse lykke til i nye huset og med jobb når den tid kommer!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Så flott dere har fått det,kan tenke meg det var herlig å komme i nytt hus:))
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så fint dere har fått det!!
    Skjnner dette med tiden, men la bloggen være åpen, så kan du jo legge inn et bilde eller to innimellom:))

    Har vært veldig hyggelig og følge bloggen din i allefall, og lykke til i nytt hus:))

    SvarSlett
  6. Interessant blogg du har. Jeg er imponert. Besøk nettsiden min, som jeg tar for meg en del om tapetsering Du må fortsette ditt nydelige arbeid =)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥