onsdag 2. mars 2011

Garn-blomster

Jeg ble inspirert av Heimekjær som hadde funnet en oppskrift på
søte DIY blomster. Så nå har jeg også laget mine egne:)


Jeg synes de er fryktelig søte, også er de jo så lette å lage! De passer til alt, fordi de kan lages i alle mulige varianter. Man kan for eksempel lage kjempesvære og ha på store kvister i en krukke på gulvet, man kan lage bittesmå til en liten vase, man kan ha en for seg selv eller mange sammen, også kan man lage i forskjellige farger og variere etter sesong eller humør.  

Jeg laget mine med grått og rosa garn, ganske små, stakk på små kvister i litt ulike størrelser og satte i en liten sinkkopp.


Enkel, men søt pynt :)

9 kommentarer:

  1. Åh så morsomt! VEldig dekorative!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så søte de var. Glad i sink du og ser eg
    Linda:_)

    SvarSlett
  3. De så veldig fine ut oppi sinkpotter:) Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  4. Så søte de ble:-) Kjempe flott!

    klem Gry:-)

    SvarSlett
  5. Hihihi, SÅ søte♥
    Skikkelig kult da!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  6. hihih så bra du ble inspirert:)dine blei jo super søte!

    TUSEN TAKK for nydelig giveaway:) ♥ henta den i dag..har sett på hentelappen hver dag..og gått fra den hver gang..:/ men i dag hadde eg med lappen OG eg rakk posten:) herlig med en sånn mini bursdag nesten..hehe!! Krysser fingrene for deg på min giveaway :)

    ps. laga et innlegg om gaven og linka til deg:)

    klemmer fra linda ♥

    SvarSlett
  7. Kjempefine blomster!!!! Og so av garn da:)
    Det var nytt for meg.Fantasien har ingen grenser...Flink du er♥

    Skjønn bakgrunnen din her på bloggen.NYDELEGE fargar. Rosa og grått er no berre so fint ☺
    Alltid kjekt å vere her inne;)

    Ønsker deg ein fin fredag!!!
    Klem i natta zzzzzz Mette.

    SvarSlett
  8. Stilig.. Kjempe dekorativt.. Og så visner de IKKE.. he he..

    Ha en fin fin helg.. Klem Birte

    SvarSlett
  9. Så flotte de var:)

    Ha en flott helg:)
    W

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥