tirsdag 19. mars 2013

Forandring fryder


Jeg har så lyst på litt forandring i huset! Skulle gjerne hatt et hus med mulighet for å ommøblere,
men løsningene i det bittelille huset er så satt at det nesten ikke går an å flytte på noe.
Jeg ville gjerne malt stua og trappegangen, pusset opp kjøkkenet og gjestetoalettet,
men foreløpig får jeg nøye meg med å forandre litt på småinteriøret.



Stigen får stadig gjennomgå, og akkurat nå passer den på noen av pleddene våre.


Håper alle har en fin uke!



klem

6 kommentarer:

  1. Alltid koselig med små forandringer :) Så lurt av deg å henge pleddene på en stige.

    Fin tirsdag ønskes deg!
    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  2. Skjønner deg så utrulig godt,har ofte lyst til å omøblere her og men er jo ikkje plass til å skifte noko særlig men småtinga kan hjelpe dei og:)
    Fint med pledda på stigen hos deg!
    Ønsker deg forsatt fine dager!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så fin stige! Den var virkelig forseggjort :)

    SvarSlett
  4. Skjønner hva du mener, så lite er det her og:)
    Men det blir ofte byttet på nips og småmøbler da:) ♥

    SvarSlett
  5. Det KLØR i fingrene mine etter å pusse opp stuen! ..Men i mangel på de pengene som trengs, er det lettere å kjøpe en ny pute:P hehe! Små forandringer fryder også:D Lekkert i stigen din!:)

    SvarSlett
  6. Kjempe fint stige nips... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥