fredag 20. september 2013

Tak og vinduer på plass


Huset nærmer seg tett!
Denne uka har det skjedd masse på kort tid, 
og her kommer et lite bildras av fremgangen.


















I dag ble de ferdige med å legge takstein, men jeg har ikke vært der og sett ennå.
Jeg må også få tatt noen bilder inne, sist jeg var der ble det for mørkt.

Det er utrolig hvor fort det går, fra å være ingenting for knapt 2 uker siden,
til plutselig et ferdig hus utvendig! Så nå bare gleder jeg meg til de begynner inne *smile*



Ha en fin helg alle sammen!


klem

5 kommentarer:

  1. Så kjekt å se fremskritt! Dere har kommet langt på huset, spennende :-)

    SvarSlett
  2. Så fort det går! Vi mangler fremdeles halve taket vi da. :-(
    Visstnok litt av et puslespill med takstolene i disse hundene.
    Du leder! Hi hi! :-)

    SvarSlett
  3. Så fort det går,så koselig hus❤️Synest mange bygger så vanvittig store hus og skjønner ikkje korleis dei har råd til det men deres er akkurat passelig fint:)
    Fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Vips, så ble det hus ja:)
    Kult med slike "byggesett", da går det unna:))
    Kjempefint blir det!

    SvarSlett
  5. Aaah, så moro det må være når det virkelig skjer ting! ☺ Nyyyt! Klem klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥