lørdag 5. februar 2011

Helg

Helgen er nå godt igang, og det er rart hvor fort hverdagene går. Vi nærmer oss ferdig med oppussingen av soverommet! Vi er ferdige med alt av maling, veggene blir ferdig platet med malt panel idag, så da mangler vi bare lister. Gleder meg til alt grovarbeidet blir helt ferdig og jeg kan henge opp hyller, wallstickers og annen pynt. Det er ikke til å stikke under en stol at det er det som er det beste med alt - den siste finishen.

Igår kveld hadde vi et vennepar på middag, da er det så moro å pynte litt ekstra, her er noen bilder fra dekket spisestue.


Ønsker alle en fortsatt nydelig helg

9 kommentarer:

  1. Så fint dekket bord, enkelt men stilfullt♥
    Ønsker deg en fin kveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Så koselig spisestue du har, og så flott du har dekket det:)
    Likte veldig godt lysekronen du har i taket!

    Jeg fikk tatt en tur på Kremmerhuset i går, og da ble en liten hvit vase og en lykt med hjem. Og så siklet jeg etter en rund pute, men får se om den kommer i hus:-P

    Fin lørdagskveld til deg!!

    SvarSlett
  3. Det rosa pleddet er forresten kjøpt på Kid til 40% på nattåpent igår:) Tenkte det også kunne bli fint på terassen til sommeren!

    SvarSlett
  4. Så koselig hos deg og så flott dekket bord. Er jo kjekt å gjøre litt mer ut av det.

    Ønsker deg en god kveld

    Klem Agnes

    SvarSlett
  5. Koselig bord du hadde dekket, gøy å gjøre det litt ekstra når man får folk.

    Tusen takk for koselige hilsen hos meg♥
    Ønsker deg en fin lørdag og en god søndag
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Ser ut som dere hadde en koselig kveld igår rundt dette flott dekket bordet! Herlig med helg♥

    SvarSlett
  7. Takk for fin kommentar. Fargen er fra Jotun. Lady 1623 Marrakesh 3606-Y29R.
    Ja fargen er fin. Men når det ikke var denne jeg hadde tenkt ble det litt feil for meg:) Men det ordner seg sikkert:)
    Klem J.

    SvarSlett
  8. Herlig spisestue og nydelig pyntet bord:)

    Ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥