søndag 13. februar 2011

Mine favorittblogger

Jeg har fått en award/utfordring fra Sissel med den søte bloggen  
Den går ut på å velge ut mine 3 favorittblogger og skrive litt om dem.

Jeg starter med bloggen Skogland. Dette var den første bloggen jeg begynte å lese. Jeg falt helt for historien om hvordan herr og fru K endte opp på Skogland, den kan du lese her. Fru K har skapt et utrolig vakkert hjem, faktisk så vakkert at det ble kåret til Norges vakreste hjem i 2009. Hun tar vakre bilder og viser masse nydelig inspirasjon. Rett og slett en gjennomført, vakker blogg.

Min neste favorittblogg er Hos Marte. Jeg liker mye av det samme som hun liker, og jeg får en hel masse inspirasjon fra bloggen hennes. Hun tar nydelige bilder, og hjemmet hennes er fullt av nydelige detaljer. Innleggene om katten Tussi er ofte veldig morsomme - et søtt tillegg til interiørinnleggene.

Den tredje jeg velger er Siljes hobbyrom. Silje er utrolig kreativ, hun pusser opp gamle møbler, finner kreative løsninger, syr og lager masse fint. Det tar ingen ende på hvor mye hun kan inspirere. På grunn av henne startet jeg å prøve ut min kreative side, og det er jeg veldig glad for.

Også er det massevis av andre herlige, vakre, søte og inspirerende blogger der ute, og jeg er glad for alle sammen:) 


Til slutt vil jeg ønske alle ny følgere velkommen, jeg setter stor pris på at dere vil følge bloggen min. Og tusen takk til alle som har lagt igjen koselige kommentarer hos meg, det gjør meg veldig glad:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥