onsdag 2. februar 2011

Dyrenes ting

Det er en utfordring som går litt rundt nå, om å vise frem tingene man har til dyrene sine, så jeg tenkte jeg skulle bli med. 
Noe av det våre firbente har matcher interiøret, mens noe annet har de kun av praktiske og prismessige årsaker. 
Her er iallefall spiseplassene og soveplassene til Nahla, Gizmo og Nuffi:)

     Dette er Nahlas spiseplass og pusenes spiseplass,
mye grått og sink, som jeg liker

             Pusenes huler


Nahlas soveplasser. Hun bruker senga mest på dagtid, 
og ligger helst i buret om natten.

Har du noen firbente hjemme? 
Ta gjerne utfordringen videre:)

3 kommentarer:

  1. Så fine ting dine søte små hadde da♥
    Kjempefint når det går i samme fargetoner som man har på resten av Interiøret, da stikker det seg ikke så ut :))

    Ser jo bare sååå digg ut å ligge inni det buret med saueskinn da♥♥

    Gøy at du tok utfordringen også!

    God Onsdagskveld,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Forresten.. Utrolig smart med ett brett under skålene.. den idèn tror jeg at jeg skal stjele å bruke her også!

    SvarSlett
  3. Ja dyrene trenger definitivt sine egne ting. Både skåler, senger og masse leketøy:)
    Finte ting og gode senger hos dere ser jeg!
    Finfin kveld videre til dere.
    Klem Anne Karin

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥