søndag 20. februar 2011

Trekning av give-away


I dag er det 20. februar og endelig trekning av min give-away!
Det er veldig mange som har tatt lodd, og jeg setter stor pris på alle som har vært innom her, tusen takk:)

Loddtrekningen har foregått så her: Jeg skrev navnene på ark, klippet opp til lapper, brettet, puttet i en skål, og så trakk jeg. Synes det er litt moro å gjøre det på "gamlemåten", selv om det tar litt tid:)


Den heldige vinneren er:


Linda med bloggen Heimekjær

Gratulerer så mye, håper gaven faller i smak:)
Send en mail til meg (jenniferborg86@hotmail.com) 
med navn og adresse så sender jeg pakken til deg.

 

12 kommentarer:

  1. Grattis så mye til vinneren! :)
    Er helt enig i at gamlemåten er mest spennende. Vakre bilder! :)

    Søndagshilsen fra Huldra :)

    SvarSlett
  2. Heldig vinner!!!
    Ønsker deg en fin søndagskveld!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  3. Gratulere til den heldige vinneren:)

    ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Gratulere til heldig vinner:-)

    Kjempe flott gave:-)

    Klem Gry:-)

    SvarSlett
  5. For en flott blogg du har:) Og så mye fint du viser:) Legger oss til som følger av deg:) Håper du får en super uke:) Tenk nå er helgen over allerede..

    Klemmer fra myrullpiken<3

    SvarSlett
  6. Grattis til den heldige vinneren!:-)

    Ha en herlig ny uke!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  7. Gratulerer Linda!!!
    Skjønn premie ☺

    Ønsker deg ei fin, ny veke♥
    Klem Mette.

    SvarSlett
  8. Har gitt deg en utfordring i dag! :-)

    Ha en riktig fin uke!

    Klem :-)

    SvarSlett
  9. Heldig vinner! Gratulerer til henne :)

    SvarSlett
  10. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  11. ååå heldige meg:) åå no blei eg sååå glad..hatt det busy busy så skulle bare innom bloggen din..tenkte no at eg ikkje kom til å vinne men jaggu:)hihihi...:) tusen takk og så kjekt:) har sendt deg mail:)

    klemmer

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥