tirsdag 1. februar 2011

Første vårtegn i huset

I dag er det 1. februar og første dagen det ikke var fryst på bilen på morgenen, det betyr at vi nærmer oss vår! Det er fortsatt noen lange måneder igjen da men, og jeg synes det er trist at påsken er så sent i år, da får vi liksom ikke det koselige avbrekket heller. Men: vårfølelsen har kommet såvidt littegrann, så nå har jeg kjøpt noen løkblomster. Dette er de første små tegnene på vår i det bittelille huset :)

Nydelige klosterklokker i sinkpotte fra Krasilnikoff og 
søte perleblomster i kopp kjøpt på MesterGrønn


6 kommentarer:

  1. Så koslig med løkblomster♥
    herlig med litt vårtegn!!

    klem jatte♥

    SvarSlett
  2. Ja, lengter etter vår her også:)
    Merka at det vert tidlegare lyst no om morgonen.
    Jentene i dag tidleg på veg til skulen:"Å no er det snart so lyst ute at vi slepp å ha på refleksvest"...
    Skal verte ei fryd å gøyme vekk ulltøy,dunjakker,huer,votter! Sukk...

    Herlige planter du har fått i hus:)
    DEN skjønne koppen også!

    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Så koselige blomster! Likte den "kaffekoppen"
    Jeg lenger også etter vår! Godt at den nærmer seg!
    Ha en fin kveld!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  4. Herlig vår stemning hos deg.
    Ha en super fin kveld

    SvarSlett
  5. Herlige løkblomstene, hva skulle vi ha gjort uten dem? Jeg kjøper og kjøper, må bare ha!!

    Klemmer

    SvarSlett
  6. Herlig vår stemning!! :-) Kjøpte denne koppen til svigemor i helgen. Lurer nesten på om jeg må kjøpe en til meg selv også. Hihi ;-)

    Klem Ellen

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥