tirsdag 20. november 2012

Julefavoritt


En av mine interiørfavoritter er Oi Soi Oi. Spesielt når det kommer til julepynt. 
Jeg elsker stjernene og hjertene laget av pinner, kanelhusene og all fløyelspynten. 

Årets favoritt, som snart skal få flytte inn i det bittelille huset, er det supersøte reinsdyret i tre ♥


bilder fra oisoioi.com

 I dag har jeg fri, så nå skal jeg straks på litt julegaveshopping. 
Vi er godt over halvveis med årets gaver, så desember blir avslappet og rolig
med koselig innpakning og småpusling, og julemusikk eller juleprogrammer i bakgrunnen ♥


Håper alle har en fin uke


Klem

3 kommentarer:

  1. Kjempe fint inspirasjonsbilde, fikk julestemmning av det:) Jeg ønsker meg de kanelhusene, si i fra hvis du vet hvor jeg kan få tak i de:) God fri dag, sees på juleverkstedet på fredag:) klem<3

    SvarSlett
  2. Så herlige inspirasjonsbilder,dei har så masse fint:)ser rundt at det er sit forskjell fra tidligere år,mykje mindre rødt og nisser og sånt og meir i den stilen som du viser bilde fra:)
    Gleder meg til Desember med kos,baking og julemusikk og annet kjekkt,ei fin tid det!

    Fineste kvelden til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så masse fint de hadde her! Fikk skikkelig julestemning:-) Hvert år tenker eg ar i år ska eg pynte m mer hvitt,sølv og naturmaterialer. Men ungene vil ha nisser og rødt,så da blir det litt av det og;-) Fin ny dag til deg!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥