lørdag 24. november 2012

Juleverksted




Igår var jeg på juleverksted i Jordbærveien.
Vi liker å lage enkle ting, så igår ble det en oppslagstavle (som jeg skal vise senere) og fyrstikkesker. 

Å dekorere fyrstikkesker er det letteste i verden, samtidig som det er gøy og resultatet blir fint. 
Mine skal være små tilleggsgaver til jul, fine å gi bort sammen med vinflasken for eksempel.





I kveld er det julebord med verdens beste kollegaer,
så jeg må straks sette igang hvis jeg skal rekke å jåle meg litt før jeg skal avgårde og dekke festbordet!



Håper alle har en nydelig lørdag


Klem

5 kommentarer:

  1. Hei Jennifer :)
    Så mange koselige og fine innlegg
    det var her siden jeg var innom
    sist ღ masse fin inspirasjon....
    Og så koselig med juleverksted ღ
    - det er lenge siden jeg har vært
    med på :) Kos deg masse på jule-
    bordet i kveld og ha en fin, fin
    søndag og helg ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Å så mye fint dere laget, det blir kjempefine julegaver :)
    Kos dæ på julebordet.

    Hilsen Lisbeth ;O)

    SvarSlett
  3. Så koselige fystikkesker :D
    Håper du har en fin kveld på julebord :D

    SvarSlett
  4. Kjempe fine fyrstikkesker! Så enkelt og så flotte! Kjekt med juleverksted:-) Kos deg ikveld!

    SvarSlett
  5. Hei skjønne deg:)
    Tusen tusen takk for gratulasjon idag,sette kjempestor pris på det:)dagen har gått i ett heile dagen så no er det ein god etterlengta bloggrunde:)
    Så koselig med juleverksted,kos det i denne tida synest eg og flotte ting dere laga og:)

    Kos deg på julebord:)
    Stor klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥