søndag 4. november 2012

Putedilla


grå velour, H&Mhome // Lilla velour, Home&Cottage // Rund, Bloomingville // Peace, AuMaison


Jeg elsker puter og kjøper en ny altfor ofte. Nå har jeg så mange at det strengt tatt ikke er plass til 
alle sammen i sofaen på en gang (eller kan det egentlig noen gang bli FOR mange puter?). 
Men jeg bytter litt på etter sesong, og nå er det tid for å ta ned pelsputa og etterhvert 
også juleputene (kanskje jeg også må ha en ny i år?). Jeg gleder meg!


Fin søndag til alle som er innom


Klem

3 kommentarer:

  1. Kjenner meg veldig igjen ! Har også putedilla ! Får aldri nok!
    Så fin blogg jeg fant - la meg til som følger og gleder meg til å se mer yr hos deg ! God søndag :-)

    SvarSlett
  2. Så fine puter! Har selv putedilla og etter jeg startet og jobbe på Princess ble det ikke akkurat bedre, mange fristelser ja!;)

    Ha en fin ny uke!
    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  3. Så flotte puter du har,ein kan aldri få nok puter,hihi for det er alltid så masse fint å finne og me blir jo frista:)
    Har avtatt litt med meg for noken år tilbake var eg heilt ekstrem så nå tenker eg litt før eg kjøper!
    Ei fin ny veke til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥