lørdag 10. november 2012

Tyvstart på julen


 gevir Kremmerhuset // julestrømpe DIY (CreativCompany)

Nå har det såvidt begynt å snike seg inn noen juleting her i bittelille huset. Er så koselig å kikke i eskene med all julepynten, men selv om jeg har mer enn nok fra før så er det alltid gøy med littegrann nytt hvert år også. 
I år blir julen i natur, hvitt og noen få innslag av rødt.


Ønsker alle en fin lørdagskveld

Her skal vi ha et vennepar på middagsbesøk, så nå gleder jeg meg til å straks dekke bordet!


Klem

1 kommentar:

  1. Ja nå gleder jeg meg t å finne frem pynten 1.desember! Her må det pynten settes litt opp i høyden. Minstemann har nettopp lært seg å reise seg opp langs bord,stoler og tv benk og ska ta i alt;-) Koselig med venner på middag,ha en flott kveld!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥