mandag 14. januar 2013

Bloggen har bursdag!



 
I dag fyller det bittelille huset-bloggen 2 år!


MYE  har skjedd i løpet av disse årene, både forandringer med tanke på selve bloggen, 
foto, og ikke minst inspirasjonen og interiøret.

Jeg er veldig glad for at jeg begynte å blogge og setter stor pris på alle de fine bekjentskapene 
jeg har fått gjennom bloggingen. Jeg gleder meg til mange flere år her i blogglandia!

Tusen takk til alle dere som følger meg og som legger igjen fine ord her i det bittelille huset ♥





Jubiléet må selvsagt feires, og jeg kommer tilbake med en give-away etterhvert *smile*



Håper alle har en herlig ny uke!



klem

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med 2 år her i blogglandia!! Veldig kjekt å følge deg og gleder meg til å følge deg videre:)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Gretulere så masse med 2 år som blogger:)det er alltid like inspirerende og kjekkt å følge deg:)rart korleis ein utvikler seg både med foto,interiør og alt etter som tida går og det er så kjekkt:)

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med 1 års dagen!
    Blogging er kjekt, er også veldig glad for at jeg begynte å blogge. MEN må være kun når vi selv gidder;-)
    God tirsdag

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 2 års dagen:))

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥