tirsdag 29. januar 2013

Inspirasjon babyrom


Jeg nærmer meg 6 måneder på vei, og innredningen av babyrommet er godt igang  *smile*




 BamBam // Bloomingville // BrukaDesign // ByNord // DesignBelysning // East of India // Ellos // Esencia // FermLiving // Gant // Guttemamma // 
H&MHome // Ikea // KidsConsept // Leander vugge // Maileg // Mamas&Papas // Pappelina // Sebra // UGG

 
Som dere sikkert skjønner av tingene, bor det en liten gutt i magen ♥

Jeg koser meg fortsatt veldig med å være gravid, jeg kjenner masse liv hver dag - en herlig følelse!
Ettersom magen vokser begynner jeg å kjenne at ting blir tyngre og går littegrann langsommere,
men det går ganske greit. Det går foreløpig fint å jobbe, og jeg lar vær å planlegge så mye på fritiden,
slik at jeg stort sett bare kan kose meg, slappe av og nyte tiden.


Håper dere har en fin uke



klem


7 kommentarer:

  1. Så herlige ting til en liten prins!

    Gratulerer så masse med den kommende veslemann, hvis jeg ikke har gratulert deg før :)

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint, gleder meg til å se hvordan det blir til slutt:) Gleder meg til å se deg i morgen♥ Klem

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har satt sammen! Blir nok et flott gutterom! Herlig med gutter,selv har eg to:-)

    SvarSlett
  4. Så mye flott ! Gleder meg til å se kordan det blir :D Spennande !!:)
    Herlig å vere gravid, en fantastisk følelse :) Gleder meg grådig til neste gang sjøl :)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så utrulig nydelige ting til ein liten prins,likte alt der eg,vakkert sengetøy og alt:)kan tenke meg han får et flott rom etterkvart:)

    Kos deg framover,blir kjempespennende og du får i ei fin tid og,ikkje så kjekkt på kaldeste vinteren,fekk mellomste i november og kunne ikkje ta ho ut pga så kaldt det var det året,du kan jo ut å trille med ein gang du:)

    Fin fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Herlig å kunne innrede barnerommet, mens man venter på at den lille omsider skal komme til verden. Og det må være fint å få den kommende om våren, så man kan kose seg sammen gjennom sommeren :)

    SvarSlett
  7. Ja, her var det masse fint til gutten din. Halve gleden med å gå gravid er jo all planlegging, drømming og shopping ;) Nyt tiden!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥