søndag 20. januar 2013

Give-away




Bloggen har fylt 2 år og i det bittelille huset 
feirer vi med give-away!


Du kan ta 1 eller 2 lodd, og reglene for å delta er slik:

1 lodd for å legge igjen en kommentar til dette innlegget (husk å få med hvor mange lodd du tar)
1 lodd for å linke til denne give-awayen på din egen blogg (bruk bildet over)

Den som vinner får tre fine ting fra min interiørfavoritt Tine K: en kurv og to telysglass

Trekningen skjer om 3 uker, søndag 10. februar


Jeg håper mange har lyst til å være med!



klem

72 kommentarer:

  1. Kjempespennende. Dette vil jeg være med på. Tar 2 lodd.

    SvarSlett
  2. Moro med giveaway, å gratulerer så mye med 2år♥ Jeg trekker 2 lykkelodd
    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 2 år! Jeg er med og tar 2 lodd!
    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/01/giveaway-hos-det-bittelille-huset.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 2 år!!
    Så stas med bursdag, og så hyggelig at du gor oss gave på DIN dag, hehe:))

    Jeg blir med og prøver lykken, trekker 2 lykkelodd ♥

    SvarSlett
  5. Gratulere :)

    Jeg er med, et lodd!!

    Krysser fingren :)

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Gratulere med 2 årsdagen. Mange som har jubileum rundt nyttårstider..
    Den kurva hadde jo frista , så jeg satser på full pott:-)
    Koselig nyhet som skjer i mai ser jeg.. Gratulere:-)
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  7. Gratulerer :)
    Trekker 1 lykkelodd jeg!

    Carpe diem!

    Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer!
    Jeg tar 1 lodd jeg :)
    Klem Lisa !

    SvarSlett
  9. Tar uten tvil 2 lodd :) Ønsker Ønsker Ønsker :)
    Ha en fin søndagskveld !:)
    Klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med to år! Jeg tar gjerne ett lodd og krysser fingrene for vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med 2 år til bloggen din! Jeg tar ett lodd jeg :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  12. De lyktene har jeg ønsket meg lenge, vet ikke hvor mange ganger jeg har lagt de oppi handlekurven og tatt de opp igjen... neste gang:) Kurven var også nydelig. Jeg tar 1 lodd og håper på vinnerlykke:) ønsker deg en fin ny uke. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  13. Hei, og gratulerer med jubileum !
    TineK er min absolutte favoritt, så denne feiringa blir eg gjerne med på <3
    Trekker 2 lykkelodd :)
    Klem / Janne

    SvarSlett
  14. Jeg vil gjerne ha 2 lodd :D
    Har foressten en liten give away inne på bloggen min også, bli gjerne med!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  15. Ååååå hjelpe meg den premien likte eg så godt og så klart må eg være med for å prøve lykken,elsker Tine K:)tar et lodd eg :)
    Gratulere med to års blogging,glad eg. Fant den fine bloggen din eg!

    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  16. Klart jeg vil bli med, trekker 2 lodd :)
    Ønsker deg en flott uke :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  17. fin blogg og fin give-away.
    2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  18. Jeg er med!! Håper på å vinne!
    1 lodd

    SvarSlett
  19. Gratulerer! ;0)
    Trekker meg ett lodd, jeg...

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  20. Gratulerer !
    jeg blir gjerne med..2 lodd takk.

    SvarSlett
  21. Hei, 1 lodd på meg!
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  22. 1 lykkelodd på meg :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  23. Så kjekt gratulerer så masse! Jeg vil gjerne være med :) 2 lodd til meg da!
    Håper du får en flott kveld videre! Klemmer fra Nina

    p.s jeg har også en liten give away gående inne hos meg, du må gjerne bli med om du vil ☺

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye med 2 års dagen!
    Prøver lykken med to lodd på den utrolig flotte give awayen din:-)

    Klemmer herfra

    SvarSlett
  25. ღϠ₡ღ✿❀✿ღϠ₡ღ

    blir veldig gjerne med ღ
    Har delt på facebook, håper det blir 2 lodd ღ

    Krysser fingrer ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღϠ₡ღ✿❀✿ღϠ₡ღ

    SvarSlett
  26. Gratulerer med 2årsjubileum!
    1 lodd på meg, - vinnerloddet helst :)

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye! Jeg tar gjerne et lodd, har dessverre ikke egen blogg. <3

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg er med :-)

    1 lodd

    tsae86@hotmail.no

    SvarSlett
  29. Klart man er med ;o) Grattis med 2 år! Tar ett lodd, vinnerloddet..

    SvarSlett
  30. Jeg tar med meg ett lodd jeg da.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  31. Åh ja! Klart jeg blir med:-) 1 lodd på meg!

    SvarSlett
  32. Tar ett lodd! :))
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  33. Gratulerer med 2 årsdagen!

    Ønsker meg 1 lodd,

    Hadet godt, klem,

    SvarSlett
  34. Tar ett lodd.

    Gratulere med 2 årsdagen :-)

    Janita :-)

    SvarSlett
  35. Jeg trekker ett lodd.
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  36. Jeg er med:)
    1 lodd på meg:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  37. 2 lodd til meg!
    NydeligFlott give away du lodder ut!!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  38. Heisann :-)

    ღ✿ GRATULERER masse med 2 års dagen.
    Kjempesøt giveaway, trekker gjerne 1 stk lodd.
    Har desverre ikke blogg.
    Ha en riktig GOD HELG!ღ✿

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  39. For en sjarmerende blogg du har :) Det er klart jeg blir med :) KOmmenterer og følger deg videre.

    Klemmer fra Lite hi - http://litehi.blogg.no / litehibogg@gmail.com

    SvarSlett
  40. 2 lodd til meg, knallfin premie!

    Delt på egen blogg med bilde og her er min kommentar.

    SvarSlett
  41. Gratulerer :)

    2 lodd til meg :) Jeg elsker TINE K :D

    God Helg :D

    Klemmer fra Anita :)

    SvarSlett
  42. Gratulere så mye med 2 årsdag for bloggen:)
    Jeg vil gjerne være med å feire deg og trekker 2 lodd:)
    Jeg feirer 1 årsdag for bloggen i disse dager og har en giveaway,
    kanskje du vil trekke noen lodd?

    Klem Veronica

    SvarSlett
  43. Gratulerer med 2. års blogging! Håper det blir mange flere år :)
    Jeg trekker 2 lykkelodd :)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  44. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    http://lapappilon.blogspot.com/
    lapappilon@gmail.com
    2 lodd
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  45. Hei høpp!

    Gratulere med 2 års dag!!
    Blir gjerne med på feiringen,
    og trekker 1 lykkelodd:)

    Nyt ny uke!!

    Klem

    Linda:)

    SvarSlett
  46. Gratulerer med 2 års dagen ♡♡
    Jeg er med med 1 lodd.
    Ønsker deg en fin fin uke.

    Klem Caroline

    SvarSlett
  47. Gratulerer med 2 år :)
    Kjempe fin blogg du har som jeg kommer til å besøke ofte fremover :)
    1 lodd :)
    Klem fra snuppelure

    SvarSlett
  48. Gratulerer så mye med 2 års blogging! Gleder meg til å følge deg videre!
    Trekker 1 lodd og krysser fingrene - dette er en premie jeg ønsker meg!
    Klem <3

    SvarSlett
  49. Så fin premie,og gratulerer med 2.ÅR!
    JEG TREKKER FULL POTT.)
    SPENNDE:)

    SvarSlett
  50. Gratulerer med 2 års jubileum! :)
    Jeg blir gjerne med og trekker 2 lodd.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  51. Gratulerer!

    1 lodd :)
    sunniva_berge@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Deltar med 2 lodd. Ha en strålende kveld.

    SvarSlett
  53. Gratulerer med bloggens 2 årsdag. Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd. Har og lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
  54. Love Tine K:) 2 lodd til meg!

    SvarSlett
  55. Gratulerer! :)
    Jeg vil veldig gjerne være med!
    Tar 1 lodd jeg.
    God helg til deg! :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  56. Gratulerer med 2års dagen! :) Jeg krysser fingrene med to lodd.
    hilsen Frieblonder

    SvarSlett
  57. Gratulerer med 2-års jubileum! Du har ein flott og inspirerande blogg. Tar gjerne eit lodd. Tine K er ein favoritt hos meg også:)

    SvarSlett
  58. Gratuler med 2-års jubileum og kjempefin blogg :) Jeg tar gjerne et lodd.

    SvarSlett
  59. 2 hærlige lodd flyr med vinden,
    og lander på trappa ovenfor grinden:)
    Digger siden og din gavmildhet,
    fantastiske premier blir utdelt:)

    Håper så inderlig noen av dem,
    faller i postkassa ved mitt hjem..
    Skriver noen ord mens øyne skinner,
    kanskje med dette blir jeg en vinner:))

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  60. Å, så fin premie! Jeg prøver meg med et lodd!

    SvarSlett
  61. Jeg tar gjerne ett lodd :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  62. Hei hei :)

    Jeg vil gjerne være med.
    Full pott eller 2 lodd da ;)

    Tvi tvi

    SvarSlett
  63. Hei og hoppsann:)

    Gratulera med 2 års dag til bloggen din:)
    Oi, for ein flott premie..Eg er med:)
    1 lodd til meg:)
    Evelyn:)

    SvarSlett
  64. Hei, jeg vil være med og tar ett lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com Gratulerer!!

    SvarSlett
  65. Jeg prøver lykken med 2 lodd.
    Har laget ett innlegg som er blitt pinget på Nettavisen :)
    Så håper du får mange flere som deltar:)
    Innlegget finner du her:)
    http://nysgjerrigheten.blogg.no/1360357449_giveaway_hos_.html
    Håper du liker det.. Legg gjerne igjen en kommentar.
    Stor hilsen med God Helg ønske fra
    Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Gratulerer med bloggbursdag!
    Det ble ett lodd på meg, så nå er det bare å krysse fingre og tær :)
    klem fra annesilje80(ætt)Hotmail.com

    SvarSlett
  67. jeg vil gjerne være med =)

    marielle.michaelsen@gmail.com

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥