lørdag 26. januar 2013

Min interiørstil?

I det bittelille huset har det bestandig vært stadige forandringer og utskiftninger i interiøret. 
Man blir jo påvirket av ulike trender, sesonger og impulser.

Det har tatt meg mange år å skjønne at jeg ikke nødvendigvis behøver å ha én bestemt stil,
men at man kan mikse elementer fra ulike retninger og likevel skape en helhet.




Jeg aner ikke hva jeg skulle kalt interiørstilen min.
 
Jeg liker hvitt, grått, beige, brunt og sort. Naturtoner og lune farger. 
Jeg liker lin, fløyel, strikk, tre, stein og matt sølv. Naturelementer, nytt og gammelt.


Lampe Bohus // lysglass og lysestaker Home&Cottage // champagnekjøler MesterGrønn // rammer Sia og Ib Laursen


Jeg ønsker et hjem som er lunt, varmt og dust i fargetonene, 
og akkurat nå inspireres jeg aller mest av  Home&Cottage og Villa Paprika

Det er nok nærmest min interiørstil, det jeg liker og det jeg ønsker at mitt hjem skal være.
Jeg liker mange andre stiler også, alt fra lekker minimalisme til gammeldags landsstil,
men i vårt hus vil vi nok alltid blande litt forskjellig.


Håper alle har en fantastisk helg!



klem



6 kommentarer:

  1. Det er fint å mikse flere stiler, gjøre det til sitt eget:) Å hos dere er det hjemmekoselig, vakkert, spennende og inspirerende:) God lørdagskveld til alle i det bittelille huset♥
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott skrevet! Det er akkurat sånn jeg føler det også:) Man forandrer jo både meninger og smak ganske fort egentlig:D Og noen bestemt stil blir det liksom ikke..gøy å variere, og ikke sette seg fast:) Liker hjemmet ditt kjempegodt jeg:)

    SvarSlett
  3. Koselig innlegg! Syns også det er vanskelig å beskrive min stil,liker så mye,så det er vel en god blanding;-) Utifra bildene virker det som du har et kjempe flott hjem!!

    SvarSlett
  4. SÅ herlig å lese!
    Jeg har samme problemet :) Klarer ikke å definere stilen min....
    Ha en herlig søndag!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Det er jammen ikke lett og sette ord på sin egen stil nei, jeg tror de fleste har "litt-av-hvert-stil":) Jeg kjøper det jeg syns er fint, uavhengig av trender og mote, selv om jeg selvfølgelig påvirkes og henter inspirasjon fra magasiner og andre blogger:)

    Jeg liker veldig godt nordisk stil, hvitt i grunn ispedd sort og natur, og en dæsj farge etter humør og årstid:) Og trives med det:)

    Stilen din er kjempefin:)

    Ha en fin fin kveld ♥

    SvarSlett
  6. Hihi nei den skjønner eg,noken har ein veldig avgjort stil men min er og litt av kvart så veit ikkje kva eg skal tru,hihi liker å mikse sammen og blande det som faller meg inn og trur nesten at visst ein ikkje følger ein stil slavisk så blir det nesten meir personlig over det:)

    Samme med dei ulike bloggene eg leser,noken er så langt fra min stil men kan jo hente inspirasjon fra alle plasser:)
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥