fredag 4. oktober 2013

Det bittelille huset til salgs!


Da er huset vårt lagt ut for salg - spennende!!

Her er noen av bildene fra salgsoppgaven:
























Krysser fingrene for at vi får solgt fort!

Det er jo litt rart å skulle selge hjemmet vårt som vi har bodd i de siste 5 årene,
selv om det er tusen ting jeg irriterer meg over her og det skal bli deilig å flytte inn i helt nytt hus,
så blir det likevel trist å flytte fra de fine naboene våre og til et helt nytt område.
Et nytt kapittel i livet ... Men vi er klare  *smile*



Ønsker alle en fin helg


klem


9 kommentarer:

  1. Kjempe fint ! Kan ikkje forstå att det skal bli noe problem å få solgt :)
    Ja flytting er alltid trist. Eg har flytta til mitt tredje eide hus siden 2009.. Det er alltid trist. Men som du sier, ett nytt kapittel:) Og det ender bra ;) Vi stor koses oss :D
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Så FINE bilder! Lykke til med salget! :-)

    SvarSlett
  3. SÅ koselige bilder fra det bittelille huset! :) Masse lykke til med salget og tilpasningen i nytt nabolag.

    God helg! Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Kjempe fint hus, lykketil med salget !

    SvarSlett
  5. Skjønner deg veldig godt på begge måter,vemodig å selge men godt og,ein savner jo naboer og sånnt men så går det ei stund så gløymer ein men det eg synest har vært litt hardt er at dei som har kjøpt huset vårt har pusset opp masse og så sitter eg å tenker på pengene eg har lagt ned,nei må ikkje tenke sånnt men du skjønner kanskje for når ein har budd i et hus så lenge så er det litt rart når andre har det:kr
    Lykke til med salget av det skjønne huset!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Dette nydelige huset blir nok solgt! Kjempe koselig :-) Er nok vemodig å selge når man har bodd der en stund, men man tilpasser seg det nye stedet fort! Lykke til med salget!

    SvarSlett
  7. Å SÅ KOSLI DETTE LILLE HUSET ER
    LYKKE TIL MED SALGET
    FIN LØRDAG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Veldig fine bilder! Krysser fingrene for at dere får solgt raskt :)
    Nyt resten av helga!
    Klem fra ingrid

    SvarSlett
  9. Så koselig lite hus:))
    Lykke til med salget!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥