fredag 25. oktober 2013

Vaskeroms-inspirasjon


I det nye huset får vi et ganske stort vaskerom,
og drømmen er å gjøre det så funksjonelt og pent som mulig.
Det blir nok ikke 1. prioritering, vi får ta det litt etterhvert,
men i mellomtiden leter jeg etter inspirasjon.













// tilfeldige inspirasjonsbilder fra google //


Nå får ikke vi så svært som disse vaskerommene, men jeg ønsker likevel
noen av de samme løsningene - med benkeplate og lekker innredning.
Jeg vil at vaskerommet også skal bli et fint rom å være i  *smile*


God fredag til alle som er innom!

Her skal vi på middag til et vennepar, og i helgen skal vi ha nye visninger.
Vi fikk inn et bud tidligere i uka, men vi synes det var for lavt, 
så da er det bare å fortsette å krysse fingrene!



♥ 

klem

3 kommentarer:

  1. Vaskerom står på planen her i huset også, men blir ikke før til våren begynnelsen av sommeren. Først er det ny mur og asfalt! Men er veldig glad for at vi bestemte oss for å ta vaskerommet og jobbe oss utover! Vi skal legge inn nye rør så da så vi på det som mest praktisk :)

    SvarSlett
  2. Åå så fint vaskerom ! Gleder meg så mye til vi skal ta det her og :) Blir kanon ! Vil ha samme opplegget som deg eg og.. Skal kose meg på vaskerommet, og ikkje vere "redd" for att folk skal kunne komme inn dit fordi det er bomba eller noe ;) System skal det vere absolutt :)

    Krysser fingrene for visningane ! Kos dere masse med venner :)
    Klem

    SvarSlett
  3. sukk... skulle ønske jeg kunne planlegge et vaskerom og:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥