mandag 14. oktober 2013

Juletanker ♥


Jeg har allerede tenkt på jul i noen uker nå,
og for noen dager siden våknet jeg med skikkelig julestemning!
Fra midten av oktober - når høsten er kommet ordentlig -
starter den fineste tiden på året for min del.
Jeg elsker jul og vil at denne tiden skal vare leeenge.




Jeg er ferdig med 7 av 15 julegaver,
ikke verst å være nesten halvveis hele 2 måneder før julaften!
Jeg er egentlig typisk i-siste-lita, har alltid store planer,
men først i år har jeg faktisk klart det!

Jeg gleder meg til å kose meg med å pakke inn,
høre på julemusikk og drikke julebrus ♥


Har dere begynt å tenke på jul?



klem

2 kommentarer:

  1. Har ikkje begynnt enda,har vært så opptatt av flytting og oppussing men når alt roer seg så kan eg begynne å tenke:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra lillian

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke kommet helt i julestemning enda, mulig fordi vi er i bursdagsmodus på denne tida i året her i heimen. Men jeg gleder meg DEFINITIVT til jul, ELSKER den, beste høytiden av de alle! ☺

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥