mandag 21. oktober 2013

Ny uke...


... nye muligheter?




Vi har ikke fått inn noen bud på huset ennå - etter fire visninger -
så dette er litt for spennende akkurat nå. Det er 3 stykker som er veldig
interesserte, men det spiller jo ingen rolle så lenge ingen av dem legger inn bud.
Krysser fingrene for at dette er lykkeuken (selv om det er lite sannsynlig da den startet
med at jeg fikk min første fartsbot. Utrolig irriterende!)

Nyhuset derimot - går det veldig bra med *smile*
De er ferdige med å plate igjen alle veggene i 2. etasje, 
i dag gjør elektrikeren siste rest i 1. etasje, og da kan de begynne 
å plate der også. Så foreløpig ligger de godt an i forhold til tidsskjema.

Jeg er nødt til begynne å huske å ta bilder når jeg er der borte, blir liksom alltid så opptatt  av
alt som er gjort når jeg er der, men det er jo moro å ha noen bilder av fremdriften også.


Håper alle får en fin uke!



klem


5 kommentarer:

  1. Moro å ha bilder av hva som skjer ja - jeg har planer om å lage en "husbok" her; har hvertfall begynt å sortere bilder :)

    Krysser fingrene for at dere får inn minst ett flott bud snart!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  2. Håper dere får solgt det gamle huset snart! *Krysser fingrene*

    Ps. Nydelig bilde!

    Stor klem fra Lite hi :)

    SvarSlett
  3. Håper dere får solgt huset snart:)hos oss gjekk det dagen etter noko eg var heilt sikker på kom til å skje mens megleren var ikkje sikker:)
    Plutselig er kjøperen der!
    Nyt kvelden❤️
    Klem

    SvarSlett
  4. Lykke til med salg, tvi tvi! Koselig hus :)
    La meg som følger og ser frem til å følge deg videre!
    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. Så koselig blogg! Håper dere får solgt huset snart ! Masse lykke til :)
    Klem Anette

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på om du vil legge igjen en kommentar hos meg, fine ord varmer hjertet ♥